به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی، مهندس علی آبشنگ گفت: عصر امروز دوشنبه چهارم خرداد ۱۴۰۵، در راستای اجرای برنامههای نظارتی و با هدف صیانت از سلامت عمومی جامعه، یک واحد صنفی عرضه فست فود در شهر لیکک که استانداردهای بهداشتی را نادیده گرفته بود، توسط بازرسان سلامت محیط این شبکه پلمپ شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان بهمئی در ادامه خواستار همکاری مردم شد و گفت: شهروندان با مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، موضوع را از طریق سامانه 190 یا هم مراجعه حضوری به نزدیکترین مرکز بهداشتی درمانی اطلاع دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی شود.
